2010. június 29., kedd

Valami rejtvényféleség- Kinek van hala?

Ezt egy blogon találtam és kíváncsi vagyok, kinek mennyi idő alatt megy fel az agyvíz.:D Egy fél órát biztos szenvedtem vele, de azért sikerült. Csak teljesen nyugodt lelkiállapotban tessék nekiállni. :D

Van 5 különböző színű ház, mindenikben különböző nemzetiségű ember lakik, mindenik különböző italt iszik, mindenik különböző cigarettát szív és mindenik más állatot tart.

  1. Az angol a piros házban lakik.

  2. A svédnek kutyája van.

  3. A dán teát iszik.

  4. A zöld ház a fehér ház bal oldalán van.

  5. Aki Pall Mallt szív, annak kanárija van.

  6. A sárga házban lakó Dunhillt szív.

  7. A középső házban lakó ember tejet iszik.

  8. A norvég az első házban lakik.

  9. Aki Viceroyt szív a macskát tartó ember mellett lakik.

  10. Akinek lova van, a Dunhillt szívó mellett lakik.

  11. A Kentet szívó sört iszik.

  12. A német Kimet szív.

  13. A norvég a kék ház mellett lakik.

  14. A Viceroyt szívó szomszédja vizet iszik.

  15. A zöld házban lakó kávét iszik.

Kinek van hala?

3 megjegyzés:

  1. Ó, ezt egyszer már megcsináltam. Gyakorlaton voltam az ArtCentrumnál, és untam a banánt. Ismerős küldte, én meg passzoltam a kollégáknak. A takarítónő bejön, és elröhögi magát: mindenkinek a monitorján táblázatok voltak, hogy melyik ház-kisállat-szokás-pia-cigi-nezmet kié. :D

    VálaszTörlés
  2. ehehe:D állítólag kevés ember tudja megcsinálni, pedig szerintem annyira nem is nehéz, csak könnyű belezavarodni. legyünk büszkék magunkra. xD
    hű, hát nekem eszembe sem jutott ezt gépen oldogatni, szépen papírra van levezetve (vagyis áthuzogatva, szétnyilazva, karikázva..xD)..maradi vagyok:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyrészt fejben, 10 perc alatt. :P
    Egyébként milyen angol az aki nem teát iszik?

    VálaszTörlés